2018-02-13
13 лютого на базі Гружчанського НВО «Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дитячий садок»Романова М. О. провела майстер-клас для учителів української мови та літератури «Уроки розвитку усного мовлення з української літератури в системі особистісно-орієнтованого навчання».
Що потрібно, щоб урок був ефективним? Як встановити взаємодію з учнями? Як уникнути одноманітності?.. Ці питання були в центрі уваги учасників майстер-класу.
Майя Олександрівна поділилася досвідом використання на уроках української літератури методу сторітеллінгу (метод донесення інформації до аудиторії шляхом розповідання історій): як створюються історії, які його переваги у використанні на уроці, методика використання на різних етапах уроку.Учителі мали можливість послухати найцікавішими історії сторітеллінгу, створені вчителькою та її учнями.
Наступний етап роботи – знайомство зіскрапбукінгомяк дидактичним прийомом підвищення мотивації учнів до вивчення української літератури.
Під час обговорення колеги відмітили актуальність даних методів: можливість впливати на формування і розвиток мовної, мовленнєвої і комунікативної компетенції учнів; розвиток креативності; підвищення рівня культури.